Advice

The season for bare root plants is unfortunately over!
But you can order them in advance for the planting in autumn from June / July (approx. from 30 Oktober).

Write a field report for Bouquet Parfait ®

Your specifications
will be announced above your report and can also be an alias
enter a title for your report
explain your experience with Bouquet Parfait ® in your garden and share it with other rose lovers.
How would you rate Bouquet Parfait ® overall?
Validation code
For confirmation please enter the green 4-digit code
(there are only numbers 0-9 as well as small characters a,b,c,d,e,f !)

Bouquet Parfait ®

Shrub Rose(Modern Rose)


Colour
zartrosa mit gelblicher Mitte, im Verblühen weiß
Flower
gefüllt, mittelgroß, oft in Büscheln
Fragrance
moderater Duft
Period
Foliage
dunkelgrün, leicht glänzend
Growth
aufrecht, kräftig, robust
Breeder
Lens, 1989 introduced
Bouquet Parfait ist eine moderne Strauchrose und gehört zur Familie der Moschusrosen. Sie besticht durch ihr gesundes Laub und den leichten Moschataduft. Ihre Blüten sind mit Rosa überhaucht und werden im Verblühen weißlich.
1 Field report for Bouquet Parfait ®

Bouquet Parfaut

Diese wunderbare Rose, Bouquet Parfait suchte ich vor ca. 10 Jahren, fand sie und nun wachsen, blühen und gedeihen 2-3 Rosenstöcke in meinem als Rosengarten angelegten Garten. Bislang hatte ich mehrere Fragen von vorbeigehenden Passanten welche schöne Rose dies wohl ist. Gerne beantwortete ich die Frage, ebenfalls kann ich sagen, daß diese Rose kerngesund und sehr blühfreudig durch die ganze Rosensaison uns allen viel Freude bereitet!

Bouquet de Mariée
Bouquet Parfait
Overview ...

Fragrance
Healthiness
Hardiness
Repeat flowering
repeat flowering.
Height
100-250 cm
Width
100-200 cm
Unit prices

10.45 EUR
1-4 pcs
10.15 EUR
5-9 pcs
9.85 EUR
10-19 pcs
9.65 EUR
20-49 pcs
9.45 EUR
from 50 pcs